ERC aposta per millorar el transport públic.

L´any 2006 serà un any on els ciutadans del Masnou notaran una millora important en el transport públic. L´entrada en funcionament d´una nova línia que anirà de Teià fins a Alella passant pel Masnou permetrà que barris que mai han tingut transport públic, com pot ser el de Santa Madrona, tinguin un servei que els connecti amb les estacions de tren d´Ocata i El Masnou. La posada en funcionament d´aquesta nova línia ha estat possible gràcies a l´acord entre els tres municipis. Per l´alcalde de Teià Andreu Bosc (ERC), per el d´Alella Andreu Francisco (ERC) i per grup municipals d´ERC ha estat una prioritat la millorar del transport urbà entre els tres municipis cosa que ha fet possible l´acord. Aquesta nova línia baixarà des de Teià per Av. Kennedy on tindrà tres parades, una a l´alçada del carrer Lleida, un altre front el camp d´esports d´Ocata i l´altre a l´alçada del futur Centre d´Assistència Primària d´Ocata. L´autobús agafarà la nacional en sentit Barcelona fent les mateixes parades que altres línies d´autobusos i pujarà per la carretera d´Alella passant per davant de l´institut Mediterrània on tindrà parada, abans d´enfilar camí cap a Alella. La tornada serà semblant però entrarà per Capità Comellas i agafarà el carrer St. Felip, per donar servei al sector d´Ocata. Aquesta nova línia ha estat possible gràcies a un conveni signat entre els tres ajuntaments i ATM i cal dir que serà un servei integrat.
Paral·lelament l´ajuntament del Masnou ha iniciat una sèrie d´actuacions a l´actual línia urbana amb la millora d´algunes parades amb la col·locació de plataformes de formigó i eixamplaments de voreres, això permet tenir les parades sense cotxes mal estacionats i facilita l´accés a l´autobús a les persones amb problemes de mobilitat. La gran millora però per a la línia urbana que actualment està fent el servei l´empresa Transports Aragó serà la integració tarifària d´aquesta línia, actualment l´ajuntament ha obert negociacions amb l´empresa per tal d´integrar el servei. Això permetria que els usuaris de la línia poguessin agafar el tren sense tenir que tornar a pagar bitllet, tal com passa a tota la xarxa de transport públic integrat del voltant de Barcelona.
Comparteix