COMUNICAT DE PREMSA DELS REGIDORS AL CAUSAR BAIXA DEL PPC

FRANS AVILÉS, Regidor
CATALÀ

Avui els hem convocat aquí, a la que fins ara ha estat la seu del Partit Popular del Masnou i el seu Grup Municipal, per comunicar-vos el pas dels dos regidors que formem el grup a la situació de regidors no adscrits en l´Ajuntament. Hem comunicat a l´Alcalde del Masnou aquesta decisió irrevocable i en breu lliurarem a la direcció provincial del partit gairebé 50 sol·licituds de baixa de militants masnovins de la de la localitat que ja tenim.

El motiu obeeix, única i exclusivament, a la disconformitat amb la direcció del Partit a Catalunya que ha abocat a la nostra formació masnovina a una situació inadmissible. Fa quatre anys, la militància popular al Masnou va estriar democràticament i gairebé per unanimitat la junta que fins fa poc ha estat treballant pel partit de manera activa i significada. La impossibilitat de celebrar eleccions al nostre poble per evitar que la militància pugui escollir lliurement qui ha de dirigir el partit i imposar una gestora formada per persones que no representen el sentit majoritari de la militància, ens porta a la situació no desitjada de deixar la formació i abandonar el grup municipal popular, ja que no ens veiem en cor de representar un partit que ens ha trepitjat els nostres drets com així ho ha fet.

El mes d´octubre vam lliurar una carta a la seu de Madrid, dirigida al president nacional, Mariano Rajoy, signada per 60 militants del poble, la immensa majoria, que demanaven celebrar eleccions democràtiques, impedir la imposició d´una gestora que ningú vol al poble i revisar l´expedient disciplinari obert al llavors president local, Lluís Tejedor.

Tot i rebre des de Madrid promeses de revisió del cas Masnou per part d´un responsable territorial, el partit a Catalunya ha tirat pel dret, ha imposat la junta gestora i ha expulsat el company, a l´espera de revisió del recurs per part del Comitè Nacional de Drets i Garanties. Entenem que aquesta mesura té la seva explicació en el procés de depuració dels càrrecs a la comarca del Maresme que van donar suport de manera important a Montserrat Nebrera en el darrer Congrés Autonòmic, depuració que ha comptat amb la complicitat de Mariano Rajoy, qui ens ha dessabut especialment, després de la intensa labor que vam desenvolupar des del Masnou en la seva candidatura a les Generals. La manca de democràcia interna al Partit Popular comença a ser un problema de difícil solució per les direccions autonòmica i nacional, els quals han oblidat de sobte la feina feta per molta gent, al Masnou, a Catalunya i a la resta d´España, especialment durant els darrers anys.

Enrera deixem anys de treball perquè el Partit Popular fos un partit de referència al Masnou. Ens enduem la simpatia de gairebé tota la militància, els quals han estat els veritables protagonistes al llarg d´aquesta gran aventura que hem dut a terme amb entusiasme, sacrifici i molta il·lusió col·lectives. Gràcies a tota la militància, simpatitzants, a qui continuarem defensant com a vilatans que són, des dels principis i valors pels quals un dia vam decidir donar un pas endavant i fer-nos del Partit Popular i que avui ja són un record per a molts votants.

FRANS AVILÉS SALAZAR STELLA PARODI BARRIGA